Galerie

Zimní obědy

Tak jsem si řekl, že by mohly být obědy (jako hlavní denní jídlo) jarní, letní, podzimní a zimní. Čili stravování podle ročních období. Týkat se to může ale i snídaně a večeře i přesnídávek. Není to můj patent, nevymyslel jsem to, vovolala to potřeba třídit ty tisíce fotek, dávat je do nějakých skupin – alb.

Za zimní jídlo považuji takové, které zahřeje, (je tedy vesměs teplé) dodá energii, čili je hutné, vydatné, možná i tučné. 

V galerii pod perexem (pod čarou, pokračování článku) je několik mnou vybraných příkladů. Pokračování textu Zimní obědy

Hotovky – koláže

Hotovky – čili hotová jídla.

A koláže? S těmi jsem v historii mého mnohaletého PC manství (první PC jsme koupili v Tuzexu v Ostravě, byl to tuším rakouský Gold Star) bojoval s menšími nebo většími úspěchy. Zejména s tím, jak to udělat, aby ve všech těch pospojovaných fotkách byla celá jejich výška a šířka.

Teď to neřeším. Nemám žádný PC, ani NB, ani tablet. Dělám všechno hned v chytrém telefonu Samsung galaxy S8+.

V galerii níže pod perexem (pokračování článku) uvidíte některé mé výtvory. Pokračování textu Hotovky – koláže

Co budeme jíst?

Co budeme jíst, nebo také, co budeme vařit? Abychom mohli jíst, musíme nejdříve uvařit. Není to ale jedinou a nutnou podmínkou. Určitá část výživových poradců zastává názor, že není nutno jíst teplou stravu, tak, jak říkají ti ostatní, kteří tvrdí: aspoň jedno teplé jídlo denně! Koneckonců tělesná teplota je jen cca 37 °C a při dokonalém a důkladném kousání, žvýkání a rozmělňování stravy v ústech se jídlo ohřeje a do žaludku nejde studené (zmrzlinu také neohříváme). A co potom zastánci tzv. syrové stravy. Pokračování textu Co budeme jíst?

Reklamy

Reklamy mi lezou krkem. A možná nejen, ale i očima, ušima, hubou a nevím čím ještě, možná i A….

Jsou všudypřitomná. Já nevím, kdo jim nakukal, že čím víc bude reklam, tím víc prodají neprodejného zboží o které nemá nikdo zájem. Nejvíc mě iritují reklamy  v televizi, protože ať přepínáte jak přepínáte, tak jsou reklamy všude a navíc ve stejném čase.  Pokračování textu Reklamy